Het beste en meest gebruiksvriendelijke administratiepakket van Nederland.

Na ruim 20 jaar van ervaring en ontwikkeling heeft Ohmega Software zich tot een veelzijdig en complete applicatie ontplooid.

Functionaliteit

Inmiddels is in vele honderden midden- en klein bedrijven Ohmega Software, of een deel daarvan, geïmplementeerd. .
De diversiteit van bedrijssectoren garandeert een complete functionaliteit.

Flexibele oplossing

Om voor uw specifieke bedrijfsituatie de ideale oplossing te bieden is “Ohmega Software” modulair opgebouwd.
Dit houdt in dat u als basis aanhoudt, de standaard boekhoudfunctionaliteiten welke u kunt uitbreiden met uw specifieke wensen op boekhoudgebied, maar ook op vele andere gebieden..

Met eigen ogen zien?
Download een, gratis 50 uurs demo.
U kunt het gehele pakket uitproberen, gedurende 50 uur.
(Geen twee dagen maar echt 50 werkuren).

Ohmega heeft als module of ingebouwde mogelijkheden een uitgebreid scala aan mogelijkheden zoals:

  • Boekhouding
  • Fakturatie
  • Telebanking
  • Offerte / Order
  • Abonnementenregistratie
  • Voorraadbeheer
  • Relatiebeheer
  • Projectadministratie/urenregistratie
  • Reparatie
  • Productie
  • Verhuur
  • etc.

Een overzicht van alle modules kunt u hier vinden

Trajecten:

  • Aanvraag/offerte tot factuur
  • Order tot factuur
  • Uren/materialenregistratie tot factuur
  • Abonnement/contract tot factuur/incasso
  • Reparatieopdracht tot factuur

Daartussen/naast eventueel:

  • Productie
  • Voorraadbeheer
  • Automatische incasso